V košarici ni izdelkov.

Prispevki Od Kranjske Gore do Murske Sobote

Od Kranjske Gore do Murske Sobote

Vsakemu od nas se je že zgodilo, da je prišel do točke v življenju, ko mu je bilo težko in ni točno vedel kaj bi. Pravijo, da se nam takrat porodijo najbolj nore ideje, ki nas lahko kasneje pripeljejo do nepričakovanih in prelomnih odločitev v našem življenju.

Velikokrat niti ne vemo, zakaj smo se odločili to storiti, ampak enostavno poslušamo svoje srce in gremo novih dogodivščinam nasproti.
Tako se je tudi naš sogovornik Andrej Sinkovič iz Radovljice nedolgo nazaj odločil in šel. Šel v neznano in niti ni vedel kam gre, zakaj gre ampak je enostavno šel.
andrej-sinkovic
Prepustil se je neznani sili, ki ga je vlekla in še sam ni vedel zakaj. Šel je ven iz svojega stanovanja v Radovljici in hodil in hodil. Ko se je naenkrat zavedal je ves presenečen ugotovil, da je že v Kranju. In tako se je začelo. Vsak dan je pričel hoditi, odšel je od doma že ponoči in prišel v različno oddaljene kraje enkrat v zelo zgodnjih, »petelinjih« urah. Tako je ugotovil, da je pri hitri hoji izredno hiter in da se lahko loti česa večjega.
Začel je objavljati svoje poti in rezultate na socialnih omrežjih in prijatelji in znanci so ga spraševali, če se vozi z avtom. Le kako naj bi se vozil z avtom, če ga vendar ni imel! Potem so mislil, da hodi celo na avto štop ali da se vozi s kolesom.
Kaj takega? Kdo bi si mislil. Zato se je Andrej odločil, da bo naredil en večji podvig. Odločil se je, da bo v treh dneh v kombinaciji hoje in teka prišel iz Kranjske Gore do Murske Sobote. Ker je želel sebi in drugim dokazati, da zmore. Zato je javil znanim medijem in prosil za sponzorstva različnim podjetjem in tako so se naše poti tudi srečale.
Dobili smo se v naši športni trgovini: www.fitnesshop.si kjer smo malce poklepetali in mu podarili športno prehrano Hansa Vital Carbohydrate za moč in energijo, ki jo bo potreboval na svoji poti.
prevzem-ogljikovih-hidratov
Tako se bo Andrej Sinkovič dne 08. julija ob 20:00 uri zvečer odpravil iz Kranjske Gore do Murske Sobote. V prvih  19 urah in 45 minutah bo naredil 115 km in njegov cilj bo Zgornja Loka. Potem bo imel 5 ur spanja.
Sedaj pa si poglejmo njegovo natančno pot oz. traso v treh dneh:

TRASA: PRVI DAN
Kranjska gora – Trojane –Želodnik ( ZGORNJE LOKE ) 23 h 45 min, 116 km
Spanje (pet ur)

TRASA: DRUGI DAN
9.7.2016. Start ob 01:00 ponoči: Trojane  – Želodnik ( ZGORNJE LOKE )
ZGORNJE LOKE – Ločica pri Vranskem : 3h 31min, 16.2 km

Lormanje – Petunci : 5h 27min, 26.4 km
Lormanje – Murska Sobota:  7h 13min, 35.3 km

Cilj Murska Sobota ob 13:00 uri in 13 min
Imel bo še sedem ur rezerve do osme ure zvečer. Skupaj torej 266 km.
Na poti se mu lahko vsakdo tudi pridruži ali ga podpira, mu da kaj za piti ali kaj za pojesti in mu pove nekaj spodbudnih besed.
Želimo mu čim hitrejši cilj in srečno pot!
Vesna Jere
Pobudnik rekreativne vadbe v Fitnesshop-u!